خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان :

اگر واکسیناسیون عمومی به صورت اقناعی انجام نشود محدودیت ها را افزایش می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۵۷۳

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: اگر واکسیناسیون عمومی به صورت اقناعی و به طور کامل به انجام نرسد ناچار خواهیم بود سطح محدودیت ها را افزایش داده تا سلامت افرادی که واکسینه شده اند به خطر نیفتد.

به گزارش ایلنا از سمنان، احمد ریواده در کمیته پایش و نظارت مقابله با کرونا که شامگاه پنج شنبه11 آذر در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، بیان کرد: مسئولیت بسیار حساس و مهمی در کمیته پایش و نظارت مقابله با کرونا بر عهده ما است که هر گونه غفلت و سهل انگاری در این کمیته می تواند منجر به آلودگی و درگیری خانواده های هم استانی به این ویروس خطرناک و ایجاد مشکل معیشتی برای آنان شود.

وی افزود: هر گونه عادی انگاری در خصوص کرونا موجب بروز مشکلات جدی در سلامت مردم خواهد شد لذا همه وظیفه داریم در اجرای مسئولیت های خود بدون هیچ گونه مماشات و کوتاهی با دقت عمل کنیم .

ریواده تصریح کرد: اولویت اول دولت سیزدهم بنا بر تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهور سلامت مردم است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری سمنان با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی و اساسی دولت راهبرد اقناع در حوزه واکسیناسیون است، ادامه داد: اگر  واکسیناسیون عمومی به صورت اقناعی و به طور کامل به انجام نرسد ناچار خواهیم بود سطح محدودیت ها را افزایش داده تا سلامت افرادی که واکسینه شده اند به خطر نیفتد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز