خبرگزاری کار ایران

به کارگیری امکانات شهرداری برای توانمندسازی محلات اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۵۴۶

رئیس کمیسیون مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان از افتتاح مرکز توانمندسازی و اشتغال مناطق ۱۰ و ۱۴ اصفهان با هدف توانمندسازی محلات با استفاده از امکانات و بستر شهرداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجید نادرالاصلی در آئین افتتاح مرکز توانمندسازی و اشتغال مناطق ۱۰ و ۱۴ شهرداری اصفهان و افتتاح قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منطقه حصه و جلوان اظهار کرد: آنچه که از درآمد اصفهان کسب می‌شود در اصفهان هزینه نمی‌شود، در واقع از ظرفیت صنایع بزرگ و مادر و همچنین افراد توانمند در اصفهان استفاده نمی‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی هم به مردم تعلق دارد از این رو پیگیری می‌شود که غرفه توانمندسازی مناطق کم برخوردار هم به صورت دائمی در نمایشگاه ایجاد شود.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: یکی از دغدغه‌های اساسی شورا در کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار ایجاد اشتغال است؛ در این راستا شورای شهر اصفهان به دنبال آن است که با ایجاد باور در بین مردم کم برخوردار اشتغال درون‌زا ایجاد کند به طوری که روزی محصولات این منطقه با نام حصه برند شده و بازار را در اختیار بگیرد.

وی تصریح کرد: متولیان امر اشتغال استان به ویژه کمیته امداد اعلام آمادگی کرده‌اند تا در این زمینه با مدیریت شهری همکاری داشته و با استفاده از فرصت فضای مجازی برای تبلیغ دستاوردهای منطقه حصه، فرهنگ شغل و اشتغال در این منطقه به مردم کل شهر تسرییابد.

نادرالاصلی اظهار کرد: بستر و امکاناتی که شهرداری به عنوان مادرِ شهر در اختیار دارد به کار گرفته می‌شود تا توانمندسازی مردم محله سرعت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز