خبرگزاری کار ایران

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 628 کیلو مواد افیونی حشیش در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۵۱۷

فرمانده انتظامی استان از کشف 628 کیلو و 770 گرم ماده افیونی حشیش طی یک عملیات منسجم پلیسی در یکی از محورهای خروجی شهرستان بندرلنگه خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان "بندرلنگه" با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از انتقال محموله سنگین مواد افیونی از راه های فرعی و روستایی شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت های لازم،  حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری محور" خور جناح-بستک" به دو دستگاه خودروی سواری که با فاصله از هم در حال حرکت بودندمشکوک ودستور توقف دادند که راننده خودروها با مشاهده مأموران و بدون توجه به دستور پلیس و علائم بازدارنده اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از تعقیب وگریز طولانی و با هدف قراردادن لاستیک های خودرو، هر دو دستگاه خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 628 کیلو و 770 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز