خبرگزاری کار ایران

جمع آوری برگ‌های پاییزی از سطح شهر با تلاش ۹۰۰ پاکبان و خودروهای مکانیزه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۳۸۴

رئیس سازمان مدیریت پسمان شهرداری ارومیه گفت: از شب گذشته و با آغاز وزش باد نواحی ششگانه و ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل قرار گرفتند و طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر رفت و روب شهری و برداشت زباله برگ‌های پاییزی هم جمع آوری شدند.

به گزارش ایلنا، هادی بصاری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به آماده‌باش پرسنل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: با صدور اخطاریه وزش باد در ارومیه ۹۰۰ پاکبان نواحی ششگانه و ۵۴ دستگاه خودرو اداره ماشین آلات در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر رفت‌وروب و برداشت زباله از سطح شهر برگ‌های پاییزی که بر اثر وزش باد در سطح معابر ریخته شده بود، جمع آوری شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: برگ‌های پاییزی توسط پاکبانان و با استفاده از خودروهای مکانیزه در برخی مناطق شهری و به روش سنتی از ۹۰۰ معبر اصلی و ۲۳۰۰ معبر فرعی جمع آوری شد.

بصاری با بیان اینکه، جوب‌هایی که از برگ‌های پاییزی انباشته شده بود برای جلوگیری از آبگرفتگی پاکسازی شد.چند گفت:همچنین کار پاکسازی معابر و جوب‌ها تداوم‌ دارد و پرسنل به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز