خبرگزاری کار ایران

توزیع یک میلیارد و 23 میلیون لیتر فراورده‌های نفتی در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۱۸۱

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: بیش از یک میلیارد و 23 میلیون لیتر فراورده‌های نفتی (بنزین و نفت‌گاز) در 8 ماه نخست سال جاری در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید جمشیدی افزود: محصولات و فراورده‌های نفتی شرکت ملی پخش فراورده‌های استان مرکزی با درجه کیفیتی یورو 4 در سطح این استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی حدود 409 میلیون لیتر بنزین و 614 میلیون لیتر نفت‌گاز با درجه کیفیتی یورو 4 در سطح نواحی استان مرکزی، شامل شهرستان های ساوه، دلیجان و خمین برای توزیع در بین مصرف‌کنندگان عمده، مجاری عرضه و جایگاه‌های عرضه سوخت توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی در خصوص گازسوز کردن خودروهای عمومی نیز، اظهار داشت: این فرایند از خردادماه سال گذشته به صورت سراسری در کشور آغاز شده و رانندگان این خودروها می‌توانند برای گازسوز کردن خودروهای خود به صورت رایگان اقدام کنند.

جمشیدی تصریح کرد: مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان مرکزی در تمامی مقاطع رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir  نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز