خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان:

مشکل افت فشار و قطع گاز در کرمانشاه نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۱۳۲

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: تا بدین لحظه در خصوص افت و قطعی گاز موردی در استان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیروس شهبازی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای کاهش دمای هوای کرمانشاه طی روزهای آینده، گفت: احتمال شکسته شدن رکورد مصرف گاز با سرد شدن هوا و بالا رفتن مصرف گاز وجود دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال و در روزهای پایانی آبان ماه رکورد مصرف 17 هزار و 800 میلیون مترمکعب در روز برای اولین بار طی سال‌های اخیر در کرمانشاه به ثبت رسیده، خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد با سرد شدن مجدد هوا شاهد شکسته شدن دوباره رکورد مصرف باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : این رکورد 17.8 میلیون مترمکعبی در شرایطی به ثبت رسیده که میانگین مصرف گاز روزانه در استان بدون احتساب صنایع بین 13 تا 14 میلیون مترمکعب است.

شهبازی اضافه کرد: البته بخشی از این افزایش مصرف ناشی از اضافه شدن نزدیک به 20 هزار مشترک جدید از ابتدای سال و گازدار شدن نزدیک به یکصد واحد صنعتی جدید در استان بوده است.

وی با بیان اینکه طی روزهای آتی با سرد شدن هوا دوباره احتمال افزایش مصرف گاز وجود دارد، از مردم خواست همکاری لازم را برای مدیریت مصرف داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به فشار مناسبی که در خطوط گاز داریم احتمال بروز قطعی گاز بعید است، اما چنانچه سرما تداوم داشته باشد و مشترکین همکاری نکنند ممکن است افت فشار را شاهد باشیم.

شهبازی اولویت اصلی تامین گاز استان را مشترکین بخش خانگی اعلام کرد و یادآور شد: چنانچه کمبودی رخ دهد، برای مشترکین سایر بخش‌ها با توجه به اولویت‌بندی که وجود دارد محدودیت اعمال خواهد شد.

وی اشاره‌ای هم به راهکارهایی داشت که مردم می‌توانند با استفاده از آن مصرف گاز بخش خانگی را مدیریت کنند و عنوان کرد: توصیه می‌شود دمای منازل بین 18 تا 21 درجه سانتی‌گراد تنظیم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز