خبرگزاری کار ایران

راه اندازی ۶ شهرک صنعتی جدید در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۱۲۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از اتمام مطالعات و تخصیص زمین برای احداث ۶ ناحیه صنعتی جدید در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، حسن حاتمی در گفت و گو با خبرنگار آن از اتمام مطالعات و تخصیص زمین برا احداث ۶ ناحیه صنعتی در استان خبر داد و گفت: با ایجاد این نواحی صنعتی، حدود ۳۰۰ هکتار زمین صنعتی به مجموع مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی افزوده خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر ۲۵ واحد از ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان در مساحت بیش از ۶۵۰ هکتاری فعال بوده و بنگاه های تولیدی در آنها مشغول تولید محصولات مختلف است.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران از این استان  گفت:شرکت شهرک‌های صنعتی استان با تمام توان در راستای فراهم نمودن زمین صنعتی و زیرساخت های لازم جهت ارائه به متقاضیان سرمایه گذاری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

حاتمی افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی آذربایجان غربی در اختیار شهرک های صنعتی بوده و بیش از ۲ هزار قرارداد واگذاری زمین صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شده و حدود هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی تاکنون به بهره برداری رسیده است.

به گفته وی بیش از ۲۳ هزار نفر در واحدهای فعال موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز