خبرگزاری کار ایران

در پی اعلام وضعیت نارنجی از سوی سازمان هواشناسی؛

اکیپ‌های عملیاتی شرکت‌ برق گیلان در حالت آماده باش قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۰۰۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ های عملیاتی این شرکت باتوجه به فعالیت جریانات جنوبی و نفوذ سامانه کم فشار، احتمال وزش باد گرم شدید خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از آماده باش کارکنان و اکیپ‌های عملیاتی اینشرکت باتوجه به فعالیت جریانات جنوبی و نفوذ سامانه کم فشار، احتمال وزش باد گرم شدید خبر داد.

وی اظهار داشت: عطف به اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی برنفوذ سامانه  کم فشار و احتمال  و وزش باد شدید به گیلان، با برگزاری جلسات کاری و تعیین اعضای کمیته بحران و همچنین با تجهیز امورهای اجرایی، شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۲۰ اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع ناپایداری های احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

هنرمند گفت: با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان  از ابتدای سال گذشته دو طرح بزرگ جهادی تاب آوری و جایگزینی شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار  با شناسایی و رفع عیب  نقاط قابل بهبود و حادثه خیز شبکه، با سرعت و جدیت درحال اجرا است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه های توزیع برق  باشیم.

وی عنوان کرد:  با توجه به شرایط ویژه  تامین گاز نیروگاههای برق، مشترکان می توانند  با مدیریت مصرف  فصل زمستان با روش های بسیار ساده مثل خاموش کردن حداقل یک لامپ اضافه ، کم کردن روشنایی پارکینگ  آپارتمانها  و کاهش یک درجه ای وسایل گرمایشی در پایداری مصرف انرژی مثل همیشه همکاری کنند تا تمام هم وطنان ما در سراسر کشور در فصل سرد، از خانه ای گرم و روشن بهره مند شوند.

وی در انتها تصریح داشت: راحت‌ترین  و سریع‌ترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir   و یا کافه بازار قابل دسترس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز