خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه برای کل کشور باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۸۸

نشست شورای فرهنگ عمومی استان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سال ۹۲ نقشه مهندسی فرهنگی کشور تهیه و ابلاغ شد اما در این هشت سال اخیر به آن توجهی صورت نگرفت. 

سید محمد حسینی ادامه داد: باید با یک اهتمام جدی جبران مافات نسبت به این امر مهم صورت بگیرد و با یک عزم، اراده و روحیه انقلابی موجود در خراسان رضوی امیدواریم این نقشه به نحو شایسته‌ای تحقق پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه استان خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه برای کل کشور باشد، افزود: در این راستا انوار تابناک بارگاه مطهر رضوی باید کل کشور را در بر بگیرد. باید گفت معنویت اینجا و نوع تعامل با مردم بسیار تاثیر گذار است و لذا مسئولیت خطیری بر عهده اعضای شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی است.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: بدیهی است که هدف نهایی ما مبتنی بر اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی، امر فرهنگ است که زمینه رشد و تکامل انسان‌ها را در حوزه‌های گوناگون رقم می‌زند.

یعقوبعلی نظری افزود: در همه فعالیت‌های خود باید نگاه اعتقادی و فرهنگی را مد نظر داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده در فرهنگ خاطرنشان کرد: واحد اجتماعی ما خانواده است و خانواده می‌تواند مظهر خیلی از رفتارهای اجتماعی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز