خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس :

مشورت با نخبگان از سیاست های جدی استانداری است/ضرورت متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهرهای استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۷۷۵

استاندار فارس با اشاره به اینکه انتظار داریم میزان مشارکت مردم در انتخابات های آینده بالاتر از گذشته باشد،گفت:این موضوع با خدمت بیشتر میسر خواهد شد؛ بزرگترین هدف در این زمینه جلب اعتماد مردم است که هدفی بسیار دشوار ولی ارزشمند است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در جلسه معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه در زمینه تقسیمات کشوری همه مناطق به دنبال جذب اعتبارات و خدمات بیشتر با ارتقای تقسیمات کشوری هستند، گفت: اگر توزیع امکانات و اعتبارات بر اساس عدالت صورت گیرد و حق‌ همه مناطق شهری و روستایی پرداخت شود، تقاضا برای ارتقای تقسیمات کشوری کنترل می شود.

استاندار فارس هدایت فرمانداران استان در مسیر اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و سیاست های کلی دولت را از وظایف مهم معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برشمرد و گفت: ۳۶ فرماندار استان فارس که افسران اداره استان هستند باید با نهایت دقت انتخاب شوند و نحوه مشارکت آنها در مدیریت استان و نظارت و هدایت آنان اهمیت زیادی دارد.

ایمانیه هدایت و مدیریت شبکه ای ۳۶ فرماندار، ۹۶ بخشدار، ۱۲۶ شهردار و دهیاران استان را مورد تأکید قرار داد و اظهارداشت: کارهای برجسته و الگویی هر کدام از این مدیران باید مورد توجه و ترویج قرار گیرد.

وی با اشاره به این که خیرین و نیک اندیشان فراوانی در عرصه های مختلف در استان فارس وجود دارند، با تاکید بر لزوم حمایت از خیرین عرصه های مختلف، ادامه داد: توجه به سازمان های مردم نهاد و حمایت از آنان برای استفاده از اندیشه خلاق و فکر آزاد آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار فارس تاکید کرد: متکدیان و معتادان متجاهر باید از سطح شهر های استان جمع آوری شوند و وضعیت نابهنجار برخی محلات در زمینه کودکان کار و دیگر آسیب های اجتماعی اصلاح شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه ارتباط با نخبگان اداری، دانشگاهی و سایر اقشار بسیار مهم است، گفت: ارتباط و مشورت با نخبگان از سیاست های جدی مدیریت ارشد استان فارس است و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری باید در این زمینه تلاش کند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق یک وظیفه ملی، شرعی و مدیریتی است، افزود: قاچاق تولید کشور را نابود می کند و برای مقابله با آن باید با روش های علمی به سراغ سرچشمه های قاچاق برویم.

در این جلسه با تقدیر از تلاش های سیداحمد احمدی زاده، معاون پیشین استانداری فارس، اسماعیل محبی پور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس معرفی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز