خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناوگان شمال:

راهبرد اصلی نیروی دریایی گسترش دفاع نظامی در دریا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۷۱۹

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت: راهبرد اصلی نیروی دریایی گسترش و عمق دفاع نظامی در دریا برای حفظ و صیانت از مرزهای آبی ایران اسلامی است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، دریادار دوم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری امروز در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در ناوگان شمال، اظهار کرد: نیروی دریایی همواره با اقتدار در راستای تأمین امنیت دریاها و توسعه روابط بین المللی حضور دارد.

وی افزود: راهبرد اصلی نیروی دریایی گسترش و عمق دفاع نظامی در دریا برای حفظ و صیانت از مرزهای آبی ایران اسلامی است.

دریادار دوم طاهری به برگزاری مسابقات جام دریا در راستای افزایش تعاملات بین المللی اشاره کرد و ادامه داد: تقویت باورهای دینی در بین دریادلان نیروی دریایی نتیجه مهمی همچون بازسازی تجهیزات و ادوات و طراحی و ساخت شناورهای و ارتقای توان موشکی و ضد موشکی و گسترش سامانه‌های جنگ الکترونیکی با اتکا به متخصصان و دانشمندان داخلی را به دنبال داشت.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: حضور مؤثر در عرضه تصمیم سازی و تصمیم گیری و توسعه روابط با کشورهای دوست و همسایه یکی دیگر از مؤلفه‌های اقتدار نیروی دریایی در دریاها است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه همواره به عنوان بازویی توانمند یاور ارتش بوده است، گفت: نیروی دریایی ارتش در کنار نیروی دریایی سپاه به صورت کارآمد در دریاها حضوری فعال دارد و دریابانی نیروی انتظامی نیز با حضوری مقتدر در برابر تهدیدات مرزی، توانمندی خود را همواره به نمایش گذاشته است.

دریادار دوم طاهری افزود: نیروی دریایی مهد پرورش جوانان دلیر و ولایتمداری است که تمام تلاش و توان خود را برای ارتقای توان نظامی، بومی سازی تجهیزات و افزایش توان رزمی گذاشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز