خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف ۲۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۷۱۴

رئیس اداره منابع طبیعی فومن با اشاره به رفع تصرف دو هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی این شهرستان، گفت: این اراضی توسط دو نفر تصرف شده بود.

به گزارش ایلنا از فومن، علی داودی با اشاره به اینکه رفع تصرف دو هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان فومن، اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن این زمین‌ها را در منطقه گشت رودخان و مودگان از دو متصرف پس گرفتند.

داودی در ادامه به تخریب یک واحد وانه (انبار) ۱۵ متری اشاره کرد و گفت: متخلفان با هدف فریب دادن دستگاه‌های دولتی این وانه (انبار) را با حلب و چوب قدیمی ساخته بودند.

وی با اشاره به محصور شدن این عرصه‌ها با سیم خاردار، افزود: عرصه مورد نظر با اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ از تصرف آزاد و همه آثار تصرف جمع آوری و کارشناسان ارزش ریالی عرصه‌های رفع تصرف شده را حدود یک میلیارد و ۵۰۰ تومان برآورد کرده‌اند.

رئیس منابع طبیعی فومن همچنین از کشف و ضبط یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی از جنس توسکا خبر داد و اضافه کرد: چوب آلات قاچاق به صورت ماهرانه زیر بار چوب آلات صنوبر جا ساز شده بود.

وی با اشاره به اینکه خودرو متخلف توسط مأمورین حفاظتی شهرستان فومن برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ فرستاده شد، بیان کرد: شهروندان فومنی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل تصرف اراضی ملی و قاچاق چوب آلات با سامانه‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ تماس بگیرند.

داودی ادامه داد: شهرستان فومن دارای ۶۷ هزار هکتار اراضی ملی، شامل ۵۵ هزار هکتار اراضی جنگلی و هفت هزار هکتار اراضی مرتعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز