خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان:

هوشیاری پلیس موجب لورفتن داروهای نیروزا غیرمجازشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۷۶

فرمانده انتظامی استان، از کشف مقادیری انواع داروهای نیروزا غیرمجاز به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی در "خرم آباد" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار"یحیی الهی" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و برخورد با متخلفان با رصد اطلاعاتی متوجه شدند، مقادیری انواع داروهای نیروزای غیرمجاز توسط فردی دریک رستوران در سطح شهر"خرم آباد" دپو و قصد دارد آنها را در بازار توزیع کند.

فرمانده انتظامی لرستان، افزود: بلافاصله ماموران با تشکیل تیم ویژه به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی این رستوران مقدار یک هزار و ۵۴۰ بسته انواع پودر، ۶ هزار و ۸۱۰ قلم قرص، ۸۹۵ عدد آمپول و 171 قوطی مواد نیروزای غیرمجاز کشف شد.

 این مقام انتظامی استان، با بیان این مطلب که کارشناسان ارزش داروهای غیرمجاز را 10 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سردار الهی در پایان، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی اجازه جولان به قاچاقچیان نخواهد داد، به شهروندان توصیه کرد هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز