خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان لرستان :

اموال، کالاها و وسایل وارده به انبار اموال تملیکی در سیستم نرم افزاری ثبت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۴۷

رئیس کل دادگستری لرستان گفت : تمامی اموال، کالاها و وسایل وارده به انبار اموال تملیکی استان در سیستم نرم‌افزاری ثبت و ظرف ۳ ماه آینده تمامی اموال موجود در انبار به‌فروش می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، محمد رزم با اشاره به تأکیدات اخیر رئیس قوه قضاییه مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای دپو شده و ساماندهی انبارهای سازمان اموال تملیکی گفت: پیرو بازدید از انبارهای اموال تملیکی در آبان‌ماه سال گذشته و مشاهده وضعیت نامطلوب آن، دستورات لازم برای ساماندهی صادر شد و برای پیگیری موضوع مجدداً در ۱۴۰۰/۸/۲۲ نیز در این انبارها حاضر شدیم.

وی گفت: اگرچه ایراد و اشکالاتی پیرامون وضعیت نگهداری انبار مشاهده و تذکرات لازم داده شد و تکالیفی بر عهده مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان لرستان گذاشته شد؛ اما تغییرات مثبت در فاصله یک سال سپری شده از بازدید قبلی کاملاً مشهود و امیدوارکننده بود.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به ثبت تمامی اموال، کالاها و وسایل وارده به انبار اموال تملیکی استان لرستان در سیستم نرم‌افزاری اظهار کرد: در جریان این بازدید مشخص شد که نسبت به فروش عمده اموال قبلی اقدام شده‌است؛ به‌طوری‌که میزان فروش آن‌ها در سال گذشته ۲۳ میلیارد تومان و طی هفت ماه گذشته ۶۰ میلیارد تومان بوده‌است.

رزم در پایان تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی به‌عمل آمده در اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان لرستان ظرف سه ماه آینده تمامی اموال موجود در این انبار به فروش خواهد رفت و تعیین تکلیف خواهد شد.

در استان لرستان تعداد ۲۱ شعبه در حوزه‌های قضائی تابعه به‌عنوان شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را عهده دار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز