خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خواستار شد؛

لزوم اقدام دولت نسبت به اجرای تبصره های مربوط به اشتغالزایی در قانون بودجه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۲۹

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از دولت و وزیر اقتصاد خواست که نسبت به اجرایی شدن تبصره‌های مربوط به اشتغالزایی در قانون بودجه اقدام لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد محرم‌زاده در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس درباره گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره‌ نحوه اجرای بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در خصوص مصوبات تبصره ۱۸ و ۱۴، مجموعا ۵۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال و محرومیت‌زدایی با نظر مجلس یازدهم مصوب شد که متاسفانه با مخالفت دولت قبلی مواجه شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌اکنون هشت ماه از زمان مقرر شده می‌گذرد و اقدام مثبتی هم شکل نگرفته است، اگر این تبصره‌ها انجام نشود محرومیت مناطق محروم بیشتر خواهد شد. از وزیر اقتصاد و دارایی می‌خواهیم نسبت به عملیاتی شدن این تبصره‌ها اهتمام جدی داشته باشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جوانان و بیکاران در حوزه‌های انتخابیه از نمایندگان مطالبه دارند، متاسفانه تاکنون این تبصره‌ها اجرایی نشده و بر محرومیت این مناطق محروم افزوده شده است. دولت انقلابی نسبت به این مهم توجه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز