خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پست لرستان:

11 میلیون مرسوله در سطح استان جابجا شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۵۷

مدیر کل پست لرستان گفت: در طول این ایام کرونا بیش از 11 میلیون مرسوله در سطح استان جابجا و حجم مرسولات سه برابر افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، محمد ناظری روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سرلک امام جمعه شهرستان الیگودرز ضمن ارائه و تشریح خدمات و عملکرد این اداره کل ، نقش خدمات پستی را در تامین نیازهای مردم در ایام کرونا رضایت بخش دانست و گفت : با توجه به اینکه مردم جهت تامین مایحتاج اولیه زندگی خود امکان مراجعه حضوری به فروشگاهها  را نداشتند در طول ایام کرونا بیش از ۳۰۰ هزار مرسوله تجارت الکترونیک وارد چرخه پستی استان شده  است و این اهمیت توجه به زیر ساخت های  شبکه پستی می باشد که  از بسترهای موجود شبکه پستی (تجارت الکترونیک)استفاده کردند.

مدیر کل پست لرستان کشور ایران را به عنوان ابداع کننده صنعت پست دانست و گفت: بر اساس اسناد تاریخی سابقه قدمت پست درایران قریب به 2500 سال می باشد که دارای تشکیلات منظم اداری بوده است 

ناظری تصویب اساسنامه جدید شرکت ملی پست را منطبق بر نیازهای واقعی جامعه دانست و بیان کرد: قبل از تصویب اساسنامه فعالیت پست منوط به ارایه خدمات بصورت فیزیکی بود در حالی که برابر قانون جدید فعالیت ها و رویکردهای پست تغییر چشمگیری پیدا کرد و علاوه بر فعالیت در حوزه فیزیکی در دو بعد مالی و الکترونیکی نیز گسترش یافت.

وی نقش خدمات پستی را در تامین نیازهای مردم در ایام کرونا رضایت بخش دانست و بیان کرد:  در طول این ایام بیش از 11 میلیون مرسوله در سطح استان جابجا شده است و همچنین حجم مرسولات سه برابر افزایش  داشته است.

ناظری زحمات همکاران را در طول ایام کرونا مطلوب دانست و گفت : با توجه به اینکه در طول این ایام بیش از 102 نفر از همکاران به بیماری مبتلا شدند ولی هیچ اختلالی در ارائه خدمات پستی بوجود نیامده است.

مدیر کل پست لرستان علت واگذاری پروژه جی نف را داشتن اطلاعات کد پستی ده رقمی که صرفا در اختیار مجموعه پستی می باشد دانست و گفت: در سطح استان لرستان بیش از یک میلیون اطلاعات کدپستی ده رقمی وجود دارد.

وی وضعیت پست استان را در سطح کشور مطلوب و رضایت بخش دانست و عنوان کرد: بر اساس شاخص های ارزیابی مدل BSC  پست استان در تجمعی یک ساله سال 1399 رتبه چهارم و براساس شاخص های کیفی در تجمعی شش ماه اول سالجاری رتبه دوم را کسب کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین سرلک پست را سازمانی مردمی دانست و گفت: در طول ایام کرونا پست همراه و درکنار مردم بوده و اکثر جامعه از خدمات پستی استفاده کرده اند.

امام جمعه شهرستان الیگودرز خدمات رسانی به مردم را افتخاری بزرگ دانست و گفت : همزمان با گذشت زمان خدمات پستی نیز توسعه و رشدخوبی داشته است و این موضوع در زمان بیماری کرونا به مراتب بیشتر مشاهده شد.

وی امانتداری را یک فضیلت خوبی دانست و بیان نمود:بواسطه همین موضوع است که مردم با آسایش و اطمینان خاطر بسیاری از امانت های خود را به پست واگذار می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز