خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

توسعه لرستان نیازمند همراهی رسانه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۲۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: رسانه‌ها به عنوان بازوی توانمند ، با همراهی و همدلی با مدیریت ارشد استان در بحث توسعه مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایلنا احمدحسین فتایی، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، به اشاره ظرفیت و توانمندی رسانه های استان در انعکاس مسائل و مشکلات اظهار کرد: رسانه‌های استان همه صاحب نظر و فکر و توانمند هستند که می‌توانند یک بازوی توانمند برای مدیریت ارشد استان در بحث توسعه باشند.

فتایی افزود: در بحث فضای مجازی در این ایام کارهای ابتکاری انجام شده، در حال حاضر شرایط کرونا به گونه‌ای شده که امکان برگزاری جلسات به صورت حضوری وجود دارد، اما نباید از این ظرفیت غافل شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در رابطه با برنامه‌های مجموعه، تصریح کرد: قبل از این چندین جشنواره انجام شده و در نظر داریم به زودی جشنواره مطبوعات استان را به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم.

وی با اشاره به بحث کاغذ، معیشت ، بیمه و تسهیلات ویژه مطبوعات، عنوان کرد: خیلی از روزنامه‌های ما در حال حاضر به سختی چاپ می‌کنند و مشکلاتی دیگر نیز دارند که یک همت ملی و استانی را می‌طلبد.

فتایی بیان کرد: همه با یک هدف که توسعه استان است فعالیت کنیم، لذا باید تلاش کنیم مشکلات را با کمک اصحاب رسانه و تیم جدید دولت در استان، مرتفع کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز