خبرگزاری کار ایران

در ماه گذشته؛

بیش از سه هزار تن مرغ در قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۲۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در آبان ماه سال جاری، بیش از سه هزار و ۱۳۴ تن مرغ گرم از کشتارگاه‌های این استان به بازار مصرف ارسال شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه با اعلام این خبر افزود: این میزان مرغ توزیع شده در بازار بر حسب تعداد شامل بیش از یک میلیون و ۷۴۰ هزار قطعه بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه با هدف کمک به تنظیم بازار مرغ در استا‌های همجوار، در همین مدت ۱۳۹ تن مرغ از کشتارگاه‌های استان به استان‌های البرز و تهران ارسال شده است، گفت: علاوه بر آن، ۹۰ تن گوشت مرغ نیز در ۶ مرحله از محل زنجیره تولید طیور قزوین واقع در کشتارگاه سپید ماکیان استان گیلان به استان تهران ارسال شده است.

وی با اشاره به آمار توزیع مرغ گرم در هشت ماهه سال جاری گفت: در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۲۲ هزار و ۳۹۹ تن مرغ در استان قزوین توزیع شده است.

این مسئول افزود: میزان مرغ ارسالی از ابتدای سال جاری تاکنون به استان‌های البرز و تهران یک هزار و ۷۲۱ تن بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: میزان جوجه ریزی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون با روند افزایشی همراه بوده و مشکلی از نظر تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز