خبرگزاری کار ایران

ورزش ضامن سلامت و تعادل روان انسان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۱۹۱

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: ورزش ضامن سلامت و تعادل روان انسان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رزم ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی که در سالن اجتماعات دادگستری لرستان، برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان و متولیان ورزش و جوانان اعتبارات لازم را جذب و اسپانسرهایی را شناسایی و در راستای کشف استعدادهای ورزشی و رشد و توسعه ورزش لرستان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ورزش کردن و دوری از کسالت نقش بسزایی در زندگی افراد دارد، بیان کرد: ورزش ضامن سلامت و تعادل روان انسان است.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه جسم سالم بر روح تاثیرگذار است، گفت: ارتقای سلامت جامعه در گرو اهتمام و توجه به ورزش‌های همگانی است.

رزم بیان کرد: ورزش‌های قهرمانی موضوعی ویژه و استثنایی بوده و از جنبه‌های مختلف دارای ارزش و اهیمت فراوان است که برای رسیدن به پرورش ورزش‌های قهرمانی نیاز  به برنامه‌ریزی علمی و سعی و تلاش و هم افزایی همه مدیران استان است.

وی با اشاره به اینکه دو نعمتی که بر ما مجهول است یکی سلامت و دیگری امنیت است، گفت: بنا به فرموده رهبری، ورزش دروازه طلایی صدور معنویت و ارزش‌های متعالی اسلام است.

رئیس شورای قضایی لرستان اظهار کرد: امکانات به نسبت به کشورهای قدرتمند بیشتر باشد اما این مهم در اراده فولادین قهرمانان و ورزشکاران تاثیری  نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز