خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نهضت درختکاری در البرز راه اندازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۱۵۴

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: نهضت درختکاری باید در البرز شکل بگیرد و اداره کل منابع طبیعی با کمک خیرین می تواند با ایجاد فضای شور و نشاط در خانواده ها، مردم را برای کاشت درخت ترغیب کند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با اعضای مجمع خیرین آبخیزداری و آبخوان داری استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: چنین مجمعی با این تفکر و اهداف، بسیار ارزشمند است و فعالیت آنها جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: به طور قطع با تمام توان حامی این مجموعه هستم و در مسیر نیل به اهدافشان مساعدت خواهند داشت.

عبداللهی گفت: آبخیزداری و آبخوان داری اموری تخصصی محسوب می شوند و خیرین این مجمع برای جلب مشارکت مردم می توانند با تغییر نام آن به عنوان خیرین حفظ و ذخیره آب و اقناع سازی افکار عمومی این امر را تسهیل کنند.

وی افزود: حضور جوانان و شرکت های دانش بنیان در این مجمع می تواند راه های نوین دنیا را برای حفظ آب به مردم و مسئولان معرفی کند.

استاندار البرز گفت: باید بدنبال ایجاد تصفیه خانه های محلی و امکان بازچرخانی آب در نقاط مختلف استان باشیم.

وی افزود: این مجمع می تواند فرهنگ صحیح مصرف را در عموم مردم نهادینه کند و راه های جلوگیری از هدر رفت آب و منابع طبیعی را به مردم آموزش دهد.

عبداللهی گفت: نهضت درختکاری باید در البرز شکل بگیرد و اداره کل منابع طبیعی با کمک خیرین می تواند با ایجاد فضای شور و نشاط در خانواده ها، مردم را برای کاشت درخت ترغیب کند.

وی افزود: این کار می تواند با شعار هر شهروند یک درخت، نتایج ارزشمند همچون نشاط اجتماعی، بازپیرایی فضای سبز شهری و ایجاد کمربند سبز در استان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز