خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت البرز مطرح کرد:

انجام بیش از 5 هزار 800 مورد بازرسی در آبان ماه امسال/ شناسایی 837 مورد تخلف ضنفی، خدماتی و تولیدی

کد خبر : ۱۱۶۳۱۵۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در آبان ماه امسال، 5 هزار و 844 مورد بازرسی از واحدهای تجاری، خدماتی و صنفی استان البرز انجام گرفته و 837 تخلف شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، رامین ربیعی اعلام کرد: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده بالغ بر یک هزار و 51 میلیارد ریال بوده و در همین راستا مراتب برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.

ربیعی تعداد بازرسی های انجام شده در قالب گشت های مشترک بازرسی در سطح استان را 4 هزار و 510 مورد اعلام کرد و افزود: در آبان ماه سال 1400 و در چارچوب بازرسی ها و نظارت بر موارد مرتبط با تنظیم بازار، 1243 مورد تخلف شناسایی شده که ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده 785 میلیارد و 140 میلیون ریال بوده است.

وی گفت: در این مدت همچنین، 1210 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز و اصناف انجام شده که 271 تخلف شناسایی شده و ارزش ریالی آن 1 میلیارد و 940 میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: در آبان سال جاری، 746 مورد انواع شکایات مردمی از طریق سامانه 124، پیامگیر و به صورت حضوری در استان البرز ثبت شده است.

ربیعی افزود: در این مدت همچنین و با تلاش بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت، 530 مورد تخلف در حوزه کشف کالای قاچاق با ارزش ریالی بیش از 3 هزار 925 میلیارد ریال محرز شده و استان البرز در این بخش حائز رتبه دومی کشوری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز