خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر مطرح کرد؛

مخالفت اعضای شورای شهر مشهد با واگذاری فرهنگسرای پایداری/ بدون هماهنگی بود، مخالفیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۰۹۴

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تمامی اعضای شورای شهر مخالف واگذاری فرهنگسرای پایداری بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، موسی الرضا حاجی بگلو پیرامون واگذاری فرهنگسرای پایداری در مشهد اظهار کرد: در مورد واگذاری فرهنگسرای «پایداری» که به نام «شهید قاسم سلیمانی» مزین شده است، این سئوال مطرح می‌ شود که چرا فرهنگسرایی که محل حضور یادگاران دفاع مقدس و نیروهای حزب الهی است و در طی سالیان گذشته مراسم‌های انقلابی بسیاری در آن کلید خورده و برنامه ریزی شده است، باید در بازه زمانی کوتاهی به یک نهاد دیگر واگذار شود؟

وی با اعلام اینکه فرهنگسرای پایداری در طول ادوار محل معراج شهدا در مشهد بوده است، بیان کرد: به طور حتم آن نهاد دیگر نیز از این فرهنگسرا در جهت اقدامات مثبت بهره می‌گیرد، ولی چرا باید این فرهنگسرا واگذار شود؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام اینکه تمامی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد به اتفاق مخالف این نحوه واگذاری بودند، گفت: در حال حاضر نحوه واگذاری این فرهنگسرا در دست بررسی بوده و قطعا باید فرهنگسرای «پایداری» به فعالیت انقلابی و جهادی خود همچون گذشته بازگردد.

حاجی بگلو ادامه داد: وقتی مکانی که قریب به 30 سال فرهنگسرای پایداری در آن دایر بوده و قدمت فرهنگی دارد، به صورت ناگهانی با تغییراتی مواجه می‌شود، نگرانی و گلایه‌مندی تمامی نیروهای انقلابی را به همراه دارد.

وی افزود: ما با کمبودی در حوزه فرهنگسرا برای در اختیار قرار دادن به مجموعه‌های انقلابی نداریم، به نهاد انقلابی دیگر کمک می‌کنیم و فرهنگسرای دیگری را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ما نمی‌توانیم محل تجمع نیروهای انقلابی و یادگاران دفاع مقدس را منحل کرده و مجموعه دیگری را آنجا مستقر کنیم.

حاجی بگلو افزود: از نحوه واگذاری و اجرای این اقدام مطلع نبوده و پس از انجام در جریان واگذاری قرار گرفتیم؛ طی دو روز اخیر بسیاری از مردم و دوست داران انقلاب پیگیر این موضوع از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد بودند که چرا بدون هماهنگی این اتفاق افتاده است.

وی در پایان با اعلام اینکه در حال پیگیری برای رفع مشکل و بازگشت به حالت اولیه هستیم، تصریح کرد: از برخوردهایی که آنجا صورت گرفته مطلع نیستیم و امیدواریم مسائل آنگونه که شنیده‌ایم نباشد؛ امیدواریم شرمنده یادگاران دفاع مقدس انقلاب اسلامی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز