خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد:

مسئولین مسائل ، مشکلات و مطالبات مردم لرستان را مطرح کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۰۲۷

فرماندار خرم آباد گفت : مسئولین و مدیران استان مسائل ، مشکلات و مطالبات مردم نظیر مباحث توسعه شهرستان، رونق اقتصادی و اشتغالزاییرا اولویت ارائه به رئیس جمهور در سفر به لرستان قرار دهند.

به گزارش ایلنا، جعفر طولابی در جلسه بررسی و هماهنگی تمهیدات سفر رئیس جمهور و هیات دولت که با دستورکار تهیه و تنظیم و جمع بندی گزارش مهمترین مسائل و مشکلات، طرح ها و پروژه های شهرستان خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی قبلا احصا شده و از طریق استاندار در جلسات متعدد در نهاد ریاست جمهوری مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت این سفر در روند تخصیص اعتبار برای طرح های با درصد بالای پیشرفت فیزیکی، افزود: این مسائل در جلسه شورای اداری با حضور نماینده عالی رئیس جمهور و هیات دولت در شهرستان خرم آباد نیز مطرح خواهند شد و این سفر دستاوردهای خوبی را برای استان و شهرستان به دنبال خواهد داشت.

فرماندار خرم آباد مطرح کردن مسائل کلان شهرستان نظیر مباحث توسعه شهرستان، رونق اقتصادی و اشتغالزایی را در اولویت دانست و عنوان کرد: حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان فرصت مناسبی است تا همه مسئولان استان و شهرستان به دور ازحواشی و مسائل فرعی، هماهنگ و یک صدا از منافع استان دفاع و مطالبات مردم در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی را بیان و توجه هیات دولت را به مشکلات استان جلب کنند.

طولابی همچنین بر ضرورت آمادگی مسئولان شهرستان برای میزبانی اعضای هیات دولت تاکید کرد و ادامه داد: مهمترین مسایل و موضوعات حوزه های مختلف خرم آباد برای ارائه در این سفر تدوین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز