خبرگزاری کار ایران

تامین ۱۵ مگاوات برق برای شهرک‌های صنعتی سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۹۳۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: ۱۵ مگاوات ساعت برق برای شهرکهای صنعتی شماره ۱ و ۲ سبزوار، در قالب انعقاد تفاهم نامه با مدیران دستگاه های اجرایی استان و ‌نمایندگان منطقه غرب خراسان در مجلس، تامین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهرامی زاده افزود: این تفاهم نامه طی نشست بررسی وضعیت تامین برق شهرک ها و نواحی صنعتی منطقه غرب خراسان رضوی در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی اظهار داشت: در این نشست "علی اصغر عنابستانی" و "بهروز محبی "نمایندگان مردم شریف شهرستان های غرب استان در مجلس، مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت برق منطقه‌ای خراسان و شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را پیرامون نحوه تامین برق شهرک های و‌ نواحی صنعتی منطقه غرب خراسان رضوی ارایه کردند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولیت شرکت شهرک های صنعتی استان تامین برق از ورودی شهرک تا داخل آن است و ایجاد خط انتقال برق مربوط به دستگاه های اجرایی متولی است؛ که برای تامین برق برخی شهرک‌های صنعتی استان به استناد قانون بودجه سال جاری به یک مدل مشارکتی بین این شرکت با شرکت برق منطقه ای خراسان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان رسیده ایم تا طی انعقاد تفاهم نامه ای هزینه تامین برق توسط این دستگاه ها تامین شود.

وی افزود: در این راستا تاکنون تفاهم نامه هایی برای تامین برق شهرکها و نواحی صنعتی قوچان ۲، شماره پنج مشهد، گناباد، داورزن و میان جلگه منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: امروز نیز براساس مدل مشارکتی مزبور، تفاهم نامه ای بین این شرکت با شرکت برق منطقه ای خراسان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور تامین ۱۵ مگاوات ساعت برق برای شهرک های صنعتی شماره ۱و ۲ سبزوار منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز