خبرگزاری کار ایران

قرارگاه محرومیت زدایی در سبزوار راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۹۲۷

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: قرارگاه محرومیت زدایی در این شهرستان با هدف خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات با محوریت مساجد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمجتبی علوی مقدم در نشست محرومیت زدایی شهرستان سبزوار افزود: قرارگاه محرومیت زدایی با محوریت سپاه پاسدارن و بسیج مستضعفان و همیاری و مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی شکل می گیرد.

وی اظهار داشت: مشکلات مناطق حاشیه شهر سبزوار و نیز مناطق روستایی محروم از طریق فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی احصا و شناسایی و با همکاری دستگاه های مرتبط نسبت به رفع آنها اقدام می شود.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات نباید لحظه ای کوتاهی کرد، گفت: از طریق قرارگاه محرومیت زدایی نهادهای مختلف در کنار گروه های مردمی و جهادی پای کار خواهند آمد. مساجد به عنوان پایگاه های قرارگاه محرومیت زدایی و خدمات‌رسانی مشخص شده اند چرا که مساجد نقش محوری در شکل گیری انقلاب اسلامی داشتند.

وی اظهار داشت: بخشی از اعتبارات دستگاه های اجرایی برای عمران و آبادانی مناطق محروم در نظر گرفته شده که در کنار آن باید از ظرفیت خیران و نیکوکاران و نیز سازمان های مردم نهاد بهره گرفت.

علوی مقدم با اشاره به محرومیت برخی از مناطق این شهرستان گفت: باید از ظرفیت نهادهای بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و برکت در راستای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این بخش ها استفاده کرد. در راستای تاثیرگذاری بیشتر محرومیت زدایی باید به نیازهای واقعی هر منطقه و دیدگاه ساکنان آن مناطق توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز