خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از ۸۳ هزار و ۵۰۰ تن کود شیمیایی یارانه‌ای در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۹۰۸

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی گفت: دولت ۸۳ هزار و ۵۹۱ تن انواع کود شیمیایی یارانه‌ای مورد نیاز و مصرف برای کشت و زرع را از ابتدای امسال تاکنون در بین کشاورزان خراسان رضوی توزیع کرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین عطایی گفت: دولت ۸۳ هزار و ۵۹۱ تن انواع کود شیمیایی یارانه‌ای مورد نیاز و مصرف برای کشت و زرع را از ابتدای امسال تاکنون در بین کشاورزان خراسان رضوی توزیع کرده است؛ این میزان کود شیمیایی به قیمت دولتی در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی افزود:"ازته" پرمصرف‌ترین نوع کود کشاورزی در خراسان رضوی است و ۷۷ هزار و ۶۲۸ تن از مجموع کود توزیعی بین کشاورزان را کود ازته تشکیل می‌دهد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین سه هزار و ۷۷۰ تن کود فسفاته و ۲ هزار و ۱۹۳ تن کود پتاسه مورد نیاز کشاورزان امسال در بین آنان توزیع شده است.

عطایی با اشاره به افزایش امسال قیمت کود بیان کرد: توزیع کود یارانه‌ای میان کشاورزان با هدف حمایت از تولید در سطح کشور از جمله خراسان رضوی انجام می‌شود. علاوه بر توزیع کود‌های کشاورزی دولتی، حمایت و ارائه مشاوره به کشاورزان نیز از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی به طور مستمر و موثر صورت می‌گیرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی تاکید کرد: سامانه ۱۵۵۹ باشگاه کشاورزان در خراسان رضوی به صورت شبانه‌روزی با حضور کارشناسان فنی پاسخگوی سووالات کشاورزان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز