خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی هرمزگان هشدار داد؛

مجازات سنگین در انتظار متخلفین قطع درختان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۸۸۷

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان با اشاره به اهمیت و تاثیر درختان در اقلیم خاص هرمزگان، گفت: برای متخلفین قطع درختان جنگلی مجازات سنگینی لحاظ شده و در این رابطه مماشات نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سید محمد نور موسوی اظهار کرد: افرادی که مبادرت به قطع درختان می کنند به خیال خود شناسایی نخواهند شد اما غافل از آنکه دوستداران طبیعت و دیده بان های منابع طبیعی افراد متخلف را شناسایی و به اطلاع یگان حفاظت خواهند رساند.

وی ضمن تقدیر از همراهی دستگاه قضایی، نیروهای نظامی، انتظامی، همیاران طبیعت و جوامع محلی با منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: برای متخلفین قطع درختان، نه تنها جریمه سنگین، بلکه حبس، درخواست تبعید و کاشت ۱۰۰ برابری درخت با ده سال نگهداری و مراقبت در نظر گرفته شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: گشت یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روزی در سراسر استان و نقاط مخاطره آمیز در حال گشت زنی و رصد است، با هرگونه تخلف به طور جدی و قاطع برخورد می کند.

موسوی در پایان از هم استانی ها خواست که با طبیعت مهربان بوده و محافظین خوبی برای این میراث ارزشمند باشند و هرگونه تخلف از قبیل قطع درخت، تهیه زغال، تصرف عدوانی و... را با شماره تلفن های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز