خبرگزاری کار ایران

بیش از 600 عملیات امداد و نجات در سه ماه اخیر در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۸۵۳

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: در سه ماه اخیر، 685 عملیات امداد و نجات انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فرهاد فرهودی اظهار داشت: در سه ماه اخیر، تعداد 685 مورد حوادث از سوی شهروندان به سامانه 125 اعلام شده که از مجموع این آمار تعداد 393 مورد مربوط به آتش سوزی و تعداد 292 مورد مربوط به حوادث امداد نجات بوده است.

وی استقرار حفاظتی خودروهای آتش نشانی به تعداد 27 مورد در برنامه های ملی، مذهبی و... را از اقدامات صورت گرفته سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه در سه ماه اخیر عنوان کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و نشر پیام های ایمنی جهت بهره برداری شهروندان و توزیع پوسترهای ایمنی در سطح شهر ازجمله اقدامات صورت گرفته سازمان در سه ماه اخیر است.

فرهودی، معرفی آتش نشانان نمونه، برگزاری دوره های آموزشی، شامل: پیشگری از حریق و حوادث، کار در ارتفاع و عمق، آموزش ضمن خدمت پرسنل، گزارش نویسی، کار با جرثقیل و برگزاری 5 دوره آموزش پرسنل جدید الورود را از دیگر اقدامات صورت گرفته سازمان آتش نشانی در سه ماه اخیر عنوان کرد.

وی در پایان با بیان اینکه نیروهای جدید الورود از طریق آزمون وزارت کشور جذب شده اند گفت: آموزش برون سازمانی ادارات، سازمان ها، شرکت ها و... به تعداد 450 نفر با ارائه گواهی آموزشی و راه اندازی سیستم پاسخگویی هوشمند سامانه 125 برنامه های دیگر سازمان در سه ماه اخیر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز