خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشدید بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان نیر / ۱۶۳ فقره پرونده تخلف تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۸۱۱

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیر گفت: 163 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 1100 میلیون ریال تشکیل و پرونده متخلفان به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

علی جان‌خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، عنوان کرد: در ۸ ماهه سالجاری ۳ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان نیر در سطح عرضه انجام گرفته و تعداد 163 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از  1100 میلیون ریال تشکیل و پرونده متخلفان برای رسیدگی و صدور حکم قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

 جان‌خسروی اظهار کرد:  نظارت و بازرسی از واحدهای اقتصادی شهرستان تشدید شده و بازرسان اداره صمت با همکاری نمایندگان سایر ادارات تعداد 73 مورد تخلف از نانوایان شهرستان شناسایی کرده اند که ارزش ریالی آن به میزان 250 میلیون ریال است.

وی بیان کرد: بمنظور حمایت از کسب و کار و اصناف آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا، تسهیلات حمایتی از طریق سامانه کارا به واحدها و کارگاه ها اعم از بیمه شده و فاقد بیمه، اختصاص می‌ یابد و نرخ سود آن ۱۲ درصد و با احتساب دوره تنفس، بازپرداخت آن ۲۴ ماهه است. متقاضیان با مراجعه و ثبت نام در سامانه کارا می توانند از این تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی ، احتکار، کم فروشی و... مراتب را  از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند تا بازرسین اداره در اسرع  موضوع را بررسی کنند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز