خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کاراته شهرستان اردبیل:

کاراته آزاد استان در تنگنای بی‌مهری مسئولان / مربیان در دوران کرونا حمایت نشدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۷۴۶

رئیس هیات کاراته شهرستان اردبیل گفت: متاسفانه کاراته آزاد در استان اردبیل مورد بی مهری‌های بسیاری قرار گرفته است.

بهروز قربانی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان کاراته شهرستان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با گلایه از وجود برخی بی عدالتی ها نسبت به کاراته آزاد در استان اردبیل عنوان کرد: متاسفانه کاراته آزاد در استان مورد بی مهری هایی قرار گرفته به طوریکه اخیرا شاهد بودیم در مسابقات آزاد از ورزشکاران ورودیه گرفته می شود اما برای رشته کنترلی شرکت در مسابقه به صورت رایگان اعلام شد.

وی افزود: مخالف حمایت از کاراته کنترلی نیستیم اما اگر اعتباراتی برای کاراته استان وجود دارد، بهتر است که این اعتبارات برای هر دو بخش کنترلی و آزاد به صورت عادلانه هزینه شود تا کاراته استان رشد ناهمگون و کاریکاتوری نداشته باشد و در بخش آزاد و کنترلی به صورت متوازن حمایت شده و توسعه یابد.

این پیشکسوت کاراته تصریح کرد: به عنوان عضوی از کاراته استان خواستار این موضوع هستیم که میزان واریز اعتبارات به کاراته استان شفاف سازی شود و اعلام شود که چند درصد از این اعتبارات به کاراته آزاد استان که دارای پتانسیل های بسیار بالایی می باشد هزینه شده است.

قربانی اذعان کرد: عامل مشکلات امروزی کاراته این است که کاراته اردبیل خارج از استان مدیریت می شود؛ مستقل بودن، راه برون رفت از مشکلات در سبک کاراته است. نباید جوانان و استعدادهای برتر کاراته قربانی تصمیم گیری های خارج از استان شوند.

وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا آسیب های بسیاری را به باشگاه های ورزشی خصوصا مربیان وارد کرد، افزود: متاسفانه با شیوع کرونا زیان های مالی بسیاری بر روی مربیان ورزشی خصوصا مربیان سبک های رزمی و کاراته وارد شد اما تاکنون هیچ حمایتی را از سوی هیات استان در این خصوص ندیده ایم که این موضوع نیز به نوبه خود بسیاری از مربیان این رشته ورزشی را از ادامه فعالیت دلسرد کرده است.

رئیس هیات کاراته شهرستان اردبیل ادامه داد: هرچند هیچ حمایتی از مربیان سبک های آزاد کاراته در دوران شیوع کرونا انجام نشد، انتظار داشتیم مسئولین هیات در مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته که به صورت خودجوش و با مشارکت بخش خصوصی پیشکسوتان برگزار شد حضور می یافتند و موجب دلگرمی قهرمانان می شدند.

مسئول کمیته ورزش مجمع مطالبه گران اصناف و بازاریان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: متاسفانه اخیرا سالن تمرین کاراته استان(سالن ۱۲ بهمن) که سال ها در اختیار این سبک بود به یک رشته دیگر اعطا شد؛ این در حالی است که نیروی انسانی فعال در کاراته چند صد برابر ورزشکاران فعال در رشته مذکور است.

این پیشکسوت کاراته در پایان گفت: به نمایندگی از سوی جمعی از پیشکسوتان کاراته استان خواستارم تا مسئولین امر در خصوص دلایل خروج سالن ۱۲ بهمن از دست کاراته شهرستان و اعطای آن به یک هیات دیگر، عدم حضور مسئولین هیات در مراسم تجلیل از قهرمانان، عدم حمایت از کاراته کاران سبک آزاد و مسائلی از این دست، پاسخ شفاف ارائه دهند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز