خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

افرایش کشفیات ۶۲ درصدی قاچاق کالا و ارز در ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۶۷۹

فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش ۶۲ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در هشت ماهه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام،  سردار "دلاور  القاصی مهر در هفتمین نشست قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در تولید امنیت توفیقی حاصل نخواهد شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در استان ایلام با همکاری دستگاه قضایی از ابتدای سال تا کنون 18مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به مرحله اجرا در آورده است.

وی افزود: با تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و با محوریت پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۲هزار  ۳۰۰رأس احشام و ۴۲۰تن نهاده دامی قاچاق در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: در همین مدت بیش از ۱۱۰ هزار قطعه مرغ، ۱۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق کشف، ۳۷۶ نفر دستگیر، و ۳۲۳ دستگاه انواع خودرو در این زمینه ها متوقف و روانه پارکینک شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی، محموله های قاچاق توسط کارشناسان بیش از۳۲۰میلیارد ریال تعیین شده، گفت: کشفیات قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۶۲درصد افزایش نشان از عزم جدیدی پلیس برای ریشه کن کردن این پدیده شوم را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز