خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پروش استان:

99 درصد دانش‌آموزان قزوین تحت پوشش طرح کوچ قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۶۶۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: طی سال گذشته با اجرای طرح کوچ 29 درصد دانش‌آموزان استان که دارای چاقی و اضافه وزن بودند شناسایی شده و در مجموع 99 درصد دانش‌آموزان تحت پوشش این طرح قرار گرفته و همین امر قزوین را در رتبه نخست کشوری قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش در کنار تعلیم و تربیت در کاهش آسیب‌های مختلف نیز نقش آفرین است و طرح نماد از جمله مواردی است که در زمینه آسیب‌های اجتماعی و مهارت آموزی درحال اجرا است و برنامه‌های مختلفی را دربر می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: انجام اقدامات مختلف در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی طی سال گذشته، شورای آموزش و پرورش قزوین را جزء استان‌های برتر قرارداد.

وی عنوان کرد: تشکیل کمیته اقتصادی در آموزش و پرورش به تغییر کاربری 2 هزار و 800 متر از فضاهای آموزشی تغییر کاربری داده شدند.

این مسئول تاکید کرد: درواقع تعامل مناسب بین ارکان مختلف شورای آموزش و پرورش باعث تصمیم‌گیری‌ها و عملکرد مناسب شده است.

وی ادامه داد: افتتاح هنرستان هنرهای زیبای دختران، توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز برای تحصیل مجازی و طرح هدایت از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط شورای آموزش و پرورش استان است.

اصغری گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده و همکاری خیران تعداد دانش‌آموزانی که در ابتدای شیوع کرونا از ابزار مناسب آموزش مجازی برخوردار نبودند از 24 هزار نفر به چهار هزار نفر رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز