خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز:

بیش از ۵۰۱ مجوز فعالیت تشکل های مردم نهاد در استان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۶۵۲

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: تاکنون ۵۰۱ مورد مجوز فعالیت تشکل های مردم نهاد در سطح استان توسط استانداری صادر شده که بیشترین آنها با ۳۸۱ مرکز نیکوکاری مربوط به کمیته امداد است.

به گزارش ایلنا از البرز، نور محمد فردی در حاشیه جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان البرز گفت: با توجه به اینکه سیاست‌های کلی دولت، حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد است، باید همه دستگاه‌ها در این خصوص پای کار باشند و اهتمام لازم را معمول دارند زیرا در حقیقت واگذاری کار مردم به مردم در قالب تشکل ها در کمترین مدت ممکن حل می‌شود.

وی افزود: در این جلسه تعدادی درخواست برای صدور و تمدید مجوز در قالب تشکل‌های مختلف اجتماعی،  خیریه و ... مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شد.

فردی تصریح کرد: روی هم رفته تاکنون ۵۰۱ مورد مجوز فعالیت تشکل های مردم نهاد در استان البرز توسط استانداری،  فرمانداری ها، بهزیستی،  نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان صادر شده که بیشترین آنها با ۳۸۱ مرکز نیکوکاری مربوط به کمیته امداد است.

معاون سیاسی استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به اینکه فعالیت های اجتماعی مثل دانه های تسبیح به هم پیوسته هستند و از ظرافت خاصی برخوردارند باید تمام ادارات و سازمان ها در راستای حمایت و پشتیبانی و استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد اهتمام لازم را داشته باشند.

فردی افزود: در تمام دنیا هر جا که کار مردم در قالب تشکل ها به مردم واگذار شده بدون تردید موفقیت حاصل می شود.

وی تصریح کرد: بدون شک تشکل‌های مردم نهاد چون از جنس مردم هستند به خوبی با مشکلات و نارسائی های آنان آشنا هستند و با برنامه‌ریزی می‌توانند در راستای حل آنان اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز