خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

نخستین نشست قرارگاه امنیت غذایی قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۹۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نخستین نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با هدف هماهنگی جهت تبیین سیاست‌های اجرایی در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی کشاورزی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه در نخستین نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که صبح امروز در سالن جلسات باغستان برگزار شد، با بیان اینکه قرارگاه امنیت غذایی موضوعاتی فراتر از تنظیم بازار را رصد و بررسی می‌کند، اظهار کرد: تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه امنیت غذایی، به منظور صیانت از سفره مردم و آرامش در تأمین و تدارک کالاهای اساسی در اولویت کاری وزارت جهادکشاورزی قرار گرفته و به همه استان‌ها ابلاغ شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل این قرارگاه برآوردهای اقتصادی در حوزه تامین امنیت غذایی مردم استان است تا موضوعات متعدد آسیب شناسی شود، گفت: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی فرصتی است تا هر بخشی در راستای وظایف ذاتی دستگاه خود با پایش مشکلات تولید، تأمین، توزیع و نظارت پاسخگو بوده و به موقع نسبت به رفع محدودیت‌ها و موانع اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت استارت آپ‌ها در تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در دستور کار این قرارگاه قرار دارد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و همچنین فروش محصولات در بستر اینترنت این امکان را فراهم می‌کند تا با حذف واسطه‌ها بتوانیم محصولات مورد نیاز را بدون افزایش قیمت کاذب به دست مصرف کننده نهایی برسانیم که باید در این رابطه کارهای کارشناسی صورت پذیرد.

در این نشست موضوعاتی همچون توزیع هوشمند مرغ، تامین میوه شب عید، افزایش ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی استان نیز مطرح و تمهیدات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز