خبرگزاری کار ایران

۱۷۰۰ روستای کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۵۰

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون هزار و ۷۴۵ روستا معادل ۸۴ درصد روستاهای این استان به شبکه سراسری گاز متصل شده و از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سیروس شهبازی اظهار داشت: میانگین برخورداری روستاهای کشور از نعمت گاز ۸۸ درصد که در استان چهار درصد کمتر است که البته این مقدار در سال های قبل تا ۳۰ درصد نیز می‌رسید.

وی همچنین با اشاره به هدف‌گذاری انجام شده در کشور برای برخورداری ۹۰۰ هزار مشترک دیگر از نعمت گاز در کشور تا پایان سال، افزود: سهم کرمانشاه از این تعداد ۲۸ هزار مشترک است که تاکنون ۵۸ درصد آن محقق شده است.

شهبازی تعداد مشترکان گاز استان را ۶۴۰ هزار اعلام کرد و گفت: این مشترکان در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی، نیروگاه‌ها قرار دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه تعداد مشترکان واحدهای صنعتی و تولیدی این شرکت را ۲ هزار و ۶۲۷ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۲۷ واحد آنها امسال و ۱۳۸ واحد نیز سال گذشته گازدار شدند.

وی همچنین از تعریف ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه گازرسانی استان طی سال جاری خبر داد و یادآور شد: قرار است امسال ۱۱ هزار کیلومتر شبکه خطوط انتقال و ۲۸۰ هزار انشعاب شهری و روستایی اضافه شود.

شهبازی با بیان اینکه سال گذشته ۲۵ هزار مشترک در شهرها و روستاهای استان به مشترکان شرکت گاز اضافه شدند، افزود: تا پایان سال جاری ۲۸ هزار مشترک اضافه خواهند شد.

وی از بهینه‌سازی ۲۵۰ موتورخانه  واحدهای مسکونی به صورت رایگان خبر داد و اضافه کرد: شهروندان متقاضی این کار می توانند به شرکت‌های گاز شهرهای محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز