خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

توسعه کمی شهرک‌های صنعتی قزوین در اولویت‌های اصلی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۴۵

استاندار قزوین گفت: سیاست و اولویت اصلی توسعه کمی شهرک‌های صنعتی تقاضا محور بوده و بویژه تملک اراضی توسعه شهری صنعتی کاسپین 1و2 مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در دیدار با استاندار قزوین که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به درخواست حمایت از استاندار برای توسعه شهرک‌های صنعتی گفت: حمایت برای توسعه شهرک‌های صنعتی تقضامحور و همراهی دستگاه‌های خدمات رسان از درخواست‌های مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

حمیدرضا خانپور ادامه داد: ارتقای جایگاه و تشکیلات شرکت استان از گروه دو به یک کشوری ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 150 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای استان جذب شده است؛ ضمن اینکه 70 درصد سرمایه گذاران جذب شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در طول سه سال اخیر نگاه توسعه‌ای داشته‌اند و تاکنون 30 هزار نفر در استان مشغول به کار شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: به واحدهای تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تا سقف 250 میلیون تومان یارانه پرداخت شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 130 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سرمایه‌گذای شده و یکی از اولویت‌های‌های اصلی شرکت، توزیع صنعت در مناطق کمتر توسعه یافته استان است.

استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: تشکیل کارگروه ویژه توسعه زیرساخت‌ها و تدابیر ویژه در استان برای توسعه زیرساخت‌ها ضرورت دارد.

محمدمهدی اعلایی ادامه داد: باید در استخراج رمز ارزها از برق‌های تولید شده از انرژی‌های تجدیدپذیر مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار قزوین گفت: استفاده بهینه از پساب‌های صنعتی واحدهای تولیدی با هدف فرایندهای نوین تصفیه جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست مورد توجه گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز