خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال در سفر رئیس جمهور برای احیا پیگیری می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۳۲۵

استاندار لرستان گفت : احیا و راه اندازی واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال استان در سفر آتی رئیس جمهور پیگیری می شوند .

به گزارش ایلنا فرهاد زیویار روز شنبه در بازدید از برخی پروژه‌های سطح شهر خرم آباد پیگیری واحد های اقتصادی را ضروری دانست و تصریح کرد : طرح‌های و واحدهای  اقتصادی راکد و نیمه فعال استان که دارای توجیه اقتصادی هستند با هدف حمایت و بازگشت به چرخه تولید، در سفر آتی رئیس جمهور و هیئت همراه به لرستان مطرح و پیگیری خواهند شد.

استاندار لرستان با اشاره به ادامه بازدیدها از وضعیت پروژه‌های استان، گفت :امروز از آخرین وضعیت دانشکده کشاورزی و تأسیسات وابسته به آن، کارخانه یخچال سازی و محل احداث پروژه کارخانه سیمان خرم آباد بازدید میدانی به عمل آمد که از نزدیک با برخی از مسائل و مشکلات این بنگاه‌های اقتصادی آشنا شدیم .

وی عنوان کرد: در این بازدید، موضوع بررسی و شناخت میدانی از نوع فعالیت و ظرفیت‌های موجود در این پروژه‌ها مد نظر بود تا با جمع بندی مشکلات و موانع آنها، بتوان در ردیف پروژه‌های اولویت دار به هیئت اقتصادی همراه رئیس جمهور، برای رفع مشکلات معرفی کرد.

زیویار ظرفیت‌های اقتصادی استان را دارای اهمیت ویژه ای عنوان کرد و افزود :این ظرفیت‌ها و واحدها به دلایل مختلفی از چرخه تولید بازمانده‌اند و در صورت حمایت از آنها زمینه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان به خوبی فراهم می‌آید.

وی در ادامه به عدم پیشرفت احداث برخی پروژه ها در استان اشاره کرد و تاکید کرد: پروژه‌هایی  مانند کارخانه سیمان خرم آباد که در سال‌های گذشته کلنگ آنها به زمین زده شده، پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارند و لازم است با توجه به مشکلات موجود، تصمیم مقتضی اتخاذ و حمایت از طرح‌های اقتصادی استان در اولویت قرار گیرد.

استاندار لرستان افزود: با توجه به وجود  منابع طبیعی ،نیروی انسانی و ظرفیت‌های مناسب  برای سرمایه گذاری  لازم است جهت حمایت از صنایع و طرح‌های اقتصادی استان زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی با آماده سازی زیرساخت‌ها، فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز