خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور:

در خصوص جامعه کارگری در مواجه مستقیم با مشکلات هستیم / ارزش اقتصاد در کشور و ارزش پول ملی به فضای کار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۷۹

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: در خصوص جامعه کارگری در مواجه مستقیم با مشکلات هستیم. باید هر چقدر می توانیم دغدغه سرمایه های انسانی را در محیط های کاری به حداقل برسانیم. ارزش اقتصاد در کشور و ارزش پول ملی به فضای کار است. در واقع با یک فضای جنگ همه جانبه اقتصادی در کشور روبرو هستیم که تحریم ها در پشت آن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرهاشم موسوی در نشست اعضای هیأت رییسه فراکسیون کارگری مجلس  با تشکل های کارگری و کارفرمایی استان مرکزی، افزود: ایجاد آرامش، امنیت و عدالت آرمان و هدف تامین اجتماعی است. اگر بخواهیم افق منیت و آرامش را ترسیم کنیم، باید آن را در زمان حال ببینیم تا در آینده رقم بخورد. همچنین اگر بخواهیم در یک نگاه راهبردی بنگریم، قطعا باید حوزه های عملی چگونگی ایجاد آرامش را برای کارگر پیگیری کنیم. 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود صیانت کنیم، ادامه داد: ظرفیت هایی داریم که می تواند جهش را در آینده ایجاد کند. در این رابطه باید بتوانیم رشد و توسعه اقتصادی در بخش های مختلف صنعتی و غیرصنعتی را رقم بزنیم. در این شرایط می توانیم بگوییم افق های روشن برای آینده کشور ترسیم می شود. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: رویکردی را بایستی قایل باشیم که گره گشایی و حل مسایل کوچک را در پی داشته باشد. کافی است که توجه کنیم و مسایل را با رویکردهای مربوط به خود گره گشایی کنیم. اعتقاد داریم که با گره گشایی های کوچک موانع بزرگ تولیدی برطرف می شود. 

موسوی با تاکید بر اینکه هپکو خط قرمز اقتصادی کشور است، تصریح کرد: در رابطه با هپکو تصمیمات خوبی گرفته شده، اما کافی نیست. به عنوان یک سهامدار عادی به هپکو نگاه نمی کنیم. به عنوان اولین دستور ابلاغ می کنیم که شرکت های زیرمجموعه در بخش های مختلف، حق ندارند ماشین آلاتی را که هپکو تولید می کند از خارج کشور خریداری کنند. هپکو باید خود را به عنوان یک شرکت برتر خود معرفی کند. 

وی بیان داشت: سالانه هزاران فوتی ناشی از حوادث کار در کشور داریم و در این خصوص باید در مجلس قانون وضع شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز