خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

عزم دولت برای برطرف کردن مشکلات کارگران جدی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۶۷

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون کارگری و مجلس یازدهم دغدغه مشکلات کارگری را دارد. عزم دولت فعلی برای برطرف کردن مشکلات کارگران جدی است و در این راستا آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی کارنامی در نشست اعضای هیأت رئیسه فراکسیون کارگری مجلس  با تشکل های کارگری و کارفرمایی استان مرکزی، افزود: تامین اجتماعی و مجلس توافق کرده اند که در کنار یکدیگر به صورت جدی پیگیر مشکلات کارگران باشند. در این خصوص باید تلاش کرد تا از مشکلات کارگری کاسته شود. 

وی با بیان اینکه مدیران ناکارآمد باید عزل شوند، ادامه داد: دولت باید وارد بحث های حمایتی سازمان تامین اجتماعی کشور شده و واقعیتها باید گفته شود. 

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارگران فرمان اقتصادی کشور هستند. در این راستا رشد اقتصادی، افزایش بهره وری و توجه به نیروی کار باید در اولویت قرار بگیرد. 

بابایی کارنامی تصریح کرد: هپکو خط قرمز نظام جمهوری اسلامی، مجلس، دولت، تامین اجتماعی و ... است و در این راستا مشکلات هپکو باید پیگیری و برطرف شود. 

وی بیان داشت: در حال حاضر 400 هزار نفر کارگر ساختمانی در کشور بیمه نیستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز