خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

البرز در تخصیص سرانه طرح و پروژه های مختلف ضعف جدی دارد/لزوم افزایش حق آبه و زیرساخت های بهره برداری در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۴۶

استاندار البرز گفت: درصدد هستیم حق آبه استان و زیرساخت های بهره برداری از آن را افزایش و ارتقا دهیم تا مردم در آینده دغدغه آب شرب نداشته باشند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه کارگروه زیربنایی که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بسیاری از طرح ها باید مورد بازدید میدانی قرار گیرد، افزود: بدون بررسی میدانی و اخذ گزارش کارشناسی نمی توان نظر درستی بر روی طرح ها داشت.

وی ادامه داد: در تمامی طرح ها و پروژه ها باید پیوست اجتماعی لحاظ شود چراکه اثرات ساخت و سازها بر روی محیط و جامعه حائز اهمیت است.

عبداللهی گفت: از سوی دیگر باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در مسیر گسل زلزله بنایی احداث نشود بلکه می توان بعنوان پارک و فضای سبز از این اماکن استفاده کرد.

وی افزود: ضرورت دارد برای تمامی مناطق استان دارای تصفیه خانه، حوضچه های آرامش و استخرهای ذخیره و جذب آب پیش بینی شود.

استاندار البرز گفت: درصدد هستیم حق آبه استان  و زیرساخت های بهره برداری از آن را افزایش و ارتقا دهیم تا مردم در آینده دغدغه آب شرب نداشته باشند.

وی افزود: با افزایش حق آبه استان از محل سدهای مستقر در استان، میزان بهره برداری از منابع آب های زیرزمینی نیز کاهش می یابد.

عبداللهی گفت: باید در طرح ها و پروژه های کارگروه زیربنایی بدنبال جبران سرانه ها در حوزه های مختلف باشیم چراکه البرز در این رابطه ضعف جدی دارد.

وی افزود: با توجه به نظر مساعد وزیر بهداشت، در خصوص ارتقا سرانه های بهداشتی و درمانی، باید درصدد طراحی یک بیمارستان هزار تختی برای البرز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز