خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل هلال احمر استان خبرداد؛

دویست و پنجمین خانه هلال زنجان در راشا کاسپین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۴۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ، از راه اندازی دویست و پنجمین خانه هلال استان در کارخانه کاغذ سازی راشا کاپسین خبرداد و گفت: این خانه هلال با هدف توسعه خدمات عام المنفعه و آموزش های امدادی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران، افزود: یکی از اهداف راه اندازی خانه های هلال ترویج فرهنگ کمک به همنوع، توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث، مساعدت به تسکین آلام بشری و گسترش آموزش های مورد نیاز است.

موسوی بر تاثیر و اهمیت آموزش ها تاکید کرد و اظهار داشت: به حتم بهره مندی از آموزش های امدادی در زندگی همه افراد موثر است و در شرایط وقوع حادثه نیز آموزش های از قبل آموخته می تواند تاثیر قابل توجهی در مدیریت حوادث داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درصدد ارائه آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کارکنان کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین در این استان هستیم و در فاز بعدی نیز برای خانواده های آنها این دوره های آموزش برگزار می شود تا دانش و سطح آگاهی آنان در این حوزه افزایش یابد.

موسوی خاطرنشان کرد: ارائه این آموزش برای کارکنان کارخانه ها، شرکت های تولیدی و دستگاه های اجرایی می تواند جمعیت هلال احمر را در مواقع بحران یاری کرده و از وجود این نیروها استفاده کند.

وی افزود: انتظار داریم نیروهای کارخانه راشا کاسپین در حوادث و بلایا در خصوص جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز