خبرگزاری کار ایران

بازگشت سینماهای خراسان رضوی به روزهای اوج

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۰۰

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط کرونایی سینماهای خراسان رضوی در حال بازگشت به روزهای اوج خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سید حجت طباطبایی گفت: سینما‌ها در خراسان رضوی ظرف هفته‌های اخیر از وضعیت تعطیلات و فعالیت کم‌فروغ روز‌های کرونایی فاصله گرفته و با فروش مطلوب بلیت فیلم‌های روی پرده، در مسیر بازگشت به روز‌های اوج قرار گرفته‌اند.

او افزود: بر اساس گزارش سمفا یا "سامانه مدیریت فروش و اکران سینما" میزان فروش فیلم‌ها در سینما‌های خراسان رضوی ظرف هفت روز اخیر به ۱۵ میلیارد و ۴۷۷ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال رسیده است.

رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: جمعیت مخاطبان سینما‌های مشهد نیز ظرف همین مدت ۶۹ هزار و ۶۷۰ نفر و تعداد سیانس‌های پخش فیلم هزار و ۵۲۶ نفر بوده است.

طباطبایی بیان کرد: فیلم "گشت ارشاد ۳" ظرف هفت روز اخیر با فروش ۹ میلیارد و ۴۳۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال بلیت، فیلم "دینامیت" با سه میلیارد و ۵۰۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال و نیز فیلم "قهرمان" با ۷۱۱ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال بیشترین فروش بلیت و جذب تماشاچی را در سینما‌های خراسان رضوی داشتند.

او تصریح کرد: ظرف همین فروش بلیت برای فیلم "منصور" در سینما‌های خراسان رضوی ۸۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، "آتابای" ۳۳۱ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال، "آپاچی" ۱۶۰ میلیون ریال، "حکم تجدیدنظر" ۱۳۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال، "شهر گربه‌ها" ۱۹۸ میلیون و ۷۰ هزار ریال و همچنین برای فیلم "درخت گردو" ۹۶ میلیون و ۵۰ هزار ریال ثبت شد.

 رئیس اداره سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  تاکید کرد: میزان فروش بلیت دیگر فیلم‌های در حال اکران در سینما‌های خراسان رضوی را شامل "رمانتیسم" ۴۹ میلیون ریال، "تومان" ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و "پوست" ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال اعلام کرد که مربوط به هفت روز اخیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز