خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اولین دوره لیگ کاراته کارگری در کرمانشاه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۹۹

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه پس از برگزاری نشست مشترک با انجمن کاراته کارگری استان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، اولین دوره لیگ کاراته کارگری استان به زودی برگزار می شود.

سعید نصرالهی در گفت وگو با ایلنا، خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ یکی از راه های ارتقا توان و تجربه کاراته کاهای استان است و با توجه به این نکته انجمن کارگری جمعیت خوبی را شامل می شود، برگزاری این لیگ می تواند در پیشبرد کاراته استان موثر باشد‌.

وی یادآور شد: برگزاری مستمر و برنامه ریزی شده لیگ های کاراته در استان کرمانشاه اسباب شناسایی و پرورش علاقمندان به کاراته را ایجاد می کند و در صورت فروکش شدن امواج شیوع کرونا، برنامه های خوبی در این خصوص داریم و امیدواریم بتوانیم آنها را محقق کنیم.

رئیس انجمن کارگری کاراته استان نیز خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این لیگ ایجاد شور و نشاط در بین جامعه زحمتکش و مستعد کاراته کارگری استان است و امیدواریم در برگزاری این لیگ موفق باشیم.

جلیل محمدی خاطرنشان کرد: این لیگ از دهه سوم آدر ماه آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال به اتمام خواهید رسید.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این لیگ با جایزه نقدی همراه خواهد بود یا خیر، گفت:در این خصوص در حال گفتگو و رایزنی هستیم و امیدواریم بتوانیم جایزه نقدی قابل توجه ای را برای این لیگ در نظر بگیریم آمل توجه به برگزاری اولین دور از این لیگ، ممکن است با کاستی های مواجه شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز