خبرگزاری کار ایران

ثبت نام حدود ۱۵۰۰ شهروند مه ولاتی در طرح نهضت ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۲۴

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت‌حیدریه،مه ولات و زاوه گفت: تاکنون هزار و ۴۶۴ نفر از این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که پس از بررسی پرونده این افراد و در صورت احراز صلاحیت در نوبت دریافت مسکن قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین ناطق گفت: سهم این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ۲۷۲ واحد است که قرار است طی چهار سال احداث شود.

وی اظهار کرد: هر فردی که در سامانه saman.mrud.ir ثبت نام کرده و داری شرایط لازم باشد می‌تواند از واحد مسکونی برخوردار شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: داوطلبان تا ۱۳ آذر ماه می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

ناطق افزود: سامانه ثمن ۲۸ مهرماه و یک ماه پس از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن راه‌اندازی شد که بر اساس آن متقاضیان مسکن با رعایت چهار شرط تاهل یا سرپرست خانوار بودن، نداشتن ملک شخصی از سال ۸۴، استفاده نکردن از امکانات دولتی از ابتدای انقلاب در بخش زمین و مسکن و داشتن پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا می‌توانند در این سامانه ثبت‌ نام کنند.

وی ادامه داد: زمین مورد نیاز برای ساخت این واحدها تامین شده است و عملیات ساخت آنها از ابتدای دی ماه امسال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز