خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج سازندگی استان عنوان کرد؛

پرداخت 18 میلیارد تسهیلات در صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۳۳

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین گفت: بیش از 18 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در صندوق‌های قرض الحسنه و تعاونی‌های اشتغالزا پرداخت شده که دریافت کنندگان آن‌ها در زمینه‌های مختلف مشغول به فعالیت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ امیرعلی حسینیانی در آیین افتتاح  از طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی و صندوق‌های قرض الحسنه و تعاونی‌های اشتغالزا که صبح امروز در آقابابا برگزار شد، گفت: بیش از 370 صندوق قرض‌الحسنه در سطح استان شکل گرفت که هزار و 400 گروه در این صندوق‌ها سازماندهی شده و بیش از 19 هزار نفر جمعیت در آن‌ها به‌صورت مردمی و جهادی درحال فعالیت هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین ادامه داد: برای پایدار بودن صندوق‌ها با تعاون استان هماهنگی شده و 23 تعاونی در دل روستاهای استان شکل گرفته، ضمن اینکه  فرماندهی سپاه استان نیز به اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی تاکید جدی دارد.

وی گفت: نمایندگان استان نیز از ما در زمنیه اشتغالزایی و انجام فعالیت‌ها حمایت داشتند، ما بسیجیان عهد بسته‌ایم که در کلام و عمل مردم را امیدوار کنیم و آینده بسیار روشنی را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز