خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تزریق ۶۰هزار واکسن کووید ۱۹ طی دو ماه/۷۰ نفر نیروی جهادی در طرح واکسیناسیون فعالیت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۱۲

مسئول مرکز واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر پذیرش همه مراجعه کنندگان تزریق ۳ نوبت واکسن کووید ۱۹، گفت: با حضور ۷۰ نیروی جهادی، خدمات واکسیناسیون برای بیش از ۶۰هزار نفر در تنها مرکز شرق و شمال شهر کرج انجام شد.

مهدی افراسیابی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به خدمات واکسیناسیون در مرکز شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: پایگاه تجمیعی شماره ۶ واکسیناسیون کووید ۱۹ از تاریخ ۱۵ شهریور ماه سال جاری با همکاری شهرداری و مرکز بهداشت شرق شهرستان کرج نسبت به پذیرش مراجعه کنندگان برای تزریق واکسن کرونا، راه اندازی شد.

وی افزود: در مدت دو ماه گذشته که تزریق واکسن در سالن ورزشی دلاوران انجام می شود، بیش از ۶۰هزار نفر در این مرکز واکسن کووید ۱۹ دریافت کرده اند.

افراسیابی ادامه داد: حدود ۷۰ نفر نیروی جهادی در دو نوبت از ساعت ۸ الی ۱۳ و از ساعت ۱۴ الی ۱۹ بدون وقفه و تعطیلی در طول هفته همه روزه در حال فعالیت هستند.

مسئول قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: نیروهایی که در این مرکز به شهروندان کرج خدمت می کنند همگی از نیروهای جهادی بوده و با گذراندن آموزش های لازم به مردم خدمات لازم ارائه می کنند.

این مسئول با اشاره به انواع واکسن موجود در این مرکز گفت: واکسن برکت، سینوفارم، آسترازنکا برای افراد بزرگسال و واکسن پاستو کووک برای دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در این مرکز تزریق می شود.

افراسیابی در پاسخ به سئوال خبرنگار مبنی بر انتخاب نوع واکسن از طرف مردم گفت: با توجه به‌ کمبود واکسن برکت و آسترازنکا در برهه‌ای از زمان شیوع بیماری، اکثریت مردم واکسن سینوفارم دریافت کردند ولی اقلیت مراجعه کنندگان با توجه به تمایل شخصی واکسن برکت دریافت کرده و یا به دلیل ضرورت مسافرت خارج از کشور، واکسن آسترازنکا تزریق کردند.

مسئول مرکز واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: چنانچه شهروندان تا کنون هیچ واکسنی دریافت نکرده اند، می توانند با در دست داشتن کارت ملی نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی ادامه داد: حتی اگر شهروندی دوز اول یا دوم خود را در مرکز دیگری تزریق کرده باشد نیز می تواند با ارائه کارت واکسن خود به مرکز شهید حاج قاسم سلیمانی مراجعه و دوز دوم و یا سوم را دریافت کنند. 

افراسیابی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر مدت زمان باقی مانده از خدمات واکسینه مرکز شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این مرکز تنها مرکز واکسیناسیون در شمال و شرق کرج است لذا با توجه به‌ نیاز و مراجعه مردمی، اگر مرکز بهداشت منطقه تصمیم به ادامه واکسیناسیون در این مرکز داشته باشد، نیروهای جهادی تا پایان آذر ماه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز