خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رشت:

برخی از آقازاده ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی گیلان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۷۶۵

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برخی از آقازاده ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی گیلان هستند، گفت: برخورد با این افراد از سوی دستگاه های متولی ضروری است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به هفته بسیج و با بیان اینکه بسیجیان در راه خدا و برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق است.

وی همچنین به هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش اشاره و اضافه کرد: نیروی دریایی مجاهدت‌های ارزشمندی در دوران دفاع مقدس و برای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده و آبراه‌های حیاتی ایران را حفظ کرده است.

امام جمعه رشت در ادامه با ۱۱ آذر ماه صدمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی اشاره کرد و گفت: میرزا روحانی آگاه، هوشمند و پایبند با ارزش‌های اسلامی بود که در راه مبارزه با استبداد و استعمار جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جدایی مردم از روحانیت است، بیان کرد: آیت الله مدرس در نامه‌ای درباره وی نوشته هیچ انحرافی در مسیر میرزا کوچک خان وجود نداشت.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی، افزود: انتظار می‌رود این موضوع با سرعت و دقت بررسی و اقدامات لازم در برخورد با این افراد انجام شود زیرا حقوق‌های نجومی فساد زا بوده و موجب کاهش اعتماد ملی می‌شود.

برخورد با حقوق‌ها نجومی نباید مقطعی باشد

وی با بیان اینکه مردم دریافت این حقوق را از سوی مسئولان نمی‌پذیرند، تصریح کرد: برخورد با حقوق بگیران نجومی را باید از سوی قوای سه گانه و از خود این قوا آغاز شود و این برخوردها نباید مقطعی باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه در میان مردم، افزود: دشمن درصدد اجماع جهانی علیه ملت ایران است اما قطعاً نمی‌تواند به این نیت خود برسد زیرا امروز آمریکا در دنیا تنها است.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره و با بیان اینکه کشورهای اروپایی راهی به جز برداشتن همه تحریم‌ها ندارند، تأکید کرد: نه دولت و نه ملت ایران از مسیری که در پیش گرفته‌اند باز نمی‌گردند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به موضوعات داخل استان گیلان و بحث پیری جمعیت، ادامه داد: گیلان با وجود همه نعمت‌ها و مواهب الهی فقیر است و از سوی دیگر ۴۰ درصد جمعیت آن نیز پیر هستند.

وی در ادامه به ورود سالانه ۳۰ میلیون گردشگر به گیلان اشاره کرد و گفت: ورود گردشگران برای مردم گیلان منفعتی نداشته و تنها زباله، آسیب‌های فرهنگی مسافران نصیب گیلانی‌ها می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای بهره بردن از وجود گردشگران در گیلان ایجاد نشده است، اضافه کرد: برخی مسئولان و آقازاده‌ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی استان هستند و امیدواریم دستگاه‌های متولی با این افراد برخورد لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز