خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی:

تلاش ما استقرار صنایع تبدیلی در منطقه آزاد اینچه برون است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۷۰۴

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی گفت: تلاش ما استقرار صنایع تبدیلی در منطقه آزاد اینچه برون است ویکی از نقاط استراتژیک در اقتصاد کشور ،منطقه آزاد اینچه برون است.

به گزارش ایلنای گلستان، سعیدمحمد در دیدار با علمای اهل سنت استان  اظهار‌کرد: با توجه به موقعیت راه آهن ، تلاش ما استقرار صنایع تبدیلی کوچک و متوسط متناسب کشاورزی، دامپروری و شیلات است.

وی ادامه داد: یکی از نقاط استراتژیک در اقتصاد کشور ،منطقه آزاد اینچه برون است که نقش مهمی در ترانزیت کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب دارد و بهبود شرایط ریلی و زمینی آن لازم است.

سعید محمد بیان کرد: در اولین گام اتصال آهن اینچه برون به شاهرود در دستور کار قرار دارد که تلاش داریم با همکاری وزارت راه و شهرسازی در بودجه سال آینده مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: منطقه آزاد انزلی معین منطقه آزاد اینچه برون است و با انتخاب مشاور تلاش داریم ظرف مدت شش ماه طرح منطقه آزاد اینچه برون را تکمیل نماییم و به محض تهیه نقشه های منطقه آزاد  توسط مشاور ، زون بندی ها آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: فعال کردن شرکت‌های تعاونی کشاورزان آنها را در زنجیره تولید قرار داده و درآمد آنان را ارتقا می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز