خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ملکشاهی:

عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۸۰

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از دستگیری عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام، سرگرد بهزاد بسطامی از دستگیری۷ نفر از عاملان قدرت نمایی فضای مجازی در  شهرستان ملکشاهی خبر داد.

وی گفت: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی تعدادی افراد در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان بلافاصله با انجام اقدامات تخصصی و فنی، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، ۷ نفر از عاملان اصلی قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف و ماموریت های پلیس ، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی شهروندان است، و پلیس با افرادی که به هرنحوی بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند ، قاطعانه و براب قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی، گفت: هرگونه قدرتنمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در فضای مجازی جرم است و مردم در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش سلاح و مهمات و قدرتنمایی اراذل و اوباش با سلاح می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز