خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس:

تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم یکی از اولویت های شهرداری است/ شهرداری نیاز به استفاده از خرد جمعی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۷۰

شهردار بندرعباس گفت : تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم از اولویت های شهرداری است و موظفیم به نحو احسن کار مردم را در چارچوب قانون انجام دهیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی نوبانی در نشست با جمعی از خبرنگاران، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: نظم و انضباط، ساختار اداری و مالی هر مجموعه مهم ترین چیزی است که وقتی مدیری می آید باید رسیدگی کند و ما در این یک و نیم ماه که وارد شهرداری شده ایم از مناطق بازدید می کنیم و با دیدگاه ها آشنا می شویم.

وی افزود: شهرداری بندرعباس نیاز به استفاده از خرد جمعی و ظرفیت نخبگان دارد و امروز متاسفانه هم دانشگاهیان در شهرداری نقش ندارند و هم رسانه ها، در حالی که اینها در واقع همکاران ما هستند اما متاسفانه از ظرفیت ها به درستی استفاده نشده است.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: از رسانه ها می خواهم از آنجایی که هدفی جز خدمت کردن ندارم ما را کمک کنند، چرا که به جرات می توانم بگویم رسانه ها بازوی راست بنده هستند و از آنها می خواهیم که ما را یاری کنند.

نوبانی بیان کرد: عدالت محوری در بحث پرداخت های مربوط به رسانه ها یکی از اصولی است که رعایت خواهیم کرد و همچنین به عنوان شهردار وظیفه خود می دانم به رسانه های شهر که در حال خدمت به شهر بندرعباس هستند کمک کنم.

وی ادامه داد: تمام عزیزان رسانه نور چشم من هستند و بنده تیم خاصی ندارم و دید من این نیست که رسانه ها را با خط کشی به خوب و بد تقسیم کنم.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم از دیگر اولویت ما در شهرداری است و موظفیم به نحو احسن کار مردم را در چارچوب قانون انجام دهیم و نیازی به زنگ زدن افرادی که ما را می شناسند نیست و می خواهیم بی منت به مردم خدمت کنیم.

نوبانی تصریح کرد: بحث معیشت پرسنل نیز بسیار حائز اهمیت است که تلاش می کنیم حقوق ها را به روز کنیم و برای نیروهای مازاد نیز در حال تدبیر هستیم تا همه را فعال کنیم.

وی ادامه داد: بحث شفاف سازی و فعالسازی هم از دیگر کارهای شهرداری است که در همان هفته اول سامانه ستاد را راه اندازی کردیم و اطلاعات تمام پیمانکاران را در آن ثبت نمودیم .

شهردار بندرعباس تصریح کرد: تمام تلاشمان را برای احداث و اتمام پروژه های نیمه تمام گذاشته ایم و خود را برای ایام عید آماده می کنیم، اما مشکلی که وجود دارد بحث نقدینگی است و بالغ بر ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ میلیارد تومان شهرداری بندرعباس بدهکاری دارد که با قدرت ورود کردیم و سعی می کنیم مشکلات را مرتفع کنیم.

وی افزود: از ۳ شرکت بزرگ کشوری در حوزه فضای سبز دعوت کرده ایم که به بندرعباس بیایند و طرح جامع فضای سبز بندرعباس را تدوین کنیم.

نوبانی خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات مالی، فعال کردن کدهای درآمدی است؛ شهرداری می تواند واقعا درآمد زا باشد و من حاضرم کلیه کدهای درآمدی را به رسانه ها توضیح دهیم و رسانه ها هم به ما طرح بدهند.

وی تاکید کرد: ما امروز راه برون رفت از مشکلات مالی را جذب سرمایه گذار می دانیم و فراخوان سرمایه گذاران را نیز برای این امر آماده کرده ایم و پکیج هایی نیز مهیا شده است.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: خور در تمام دنیا یک فرصت است اما متاسفانه در شهر بندرعباس به تهدید تبدیل شده است؛ ما باید با تامین امنیت سرمایه گذاری از ظرفیت های موجود استفاده کنیم و استاندار هرمزگان نیز قول مساعد داده است که کنارمان باشد.

نوبانی گفت: امروز همه کارها را در حوزه های مختلف از شهرداری طلب می کنند در حالی که در هر حوزه ای متولی وجود دارد و ما در همه برنامه ها مشارکت داریم اما مردم احساس می کنند ما هیچ کاری نمی کنیم لازم است در این حوزه هم اطلاع رسانی های صحیح انجام شود.

وی افزود: برای بافت فرسوده با کمیسیون عمران مجلس صحبت کردیم و در یک ماه اخیر سند محله آیت الله غفاری هم صادر شد و در تلاش هستین بحث احیای بافت فرسوده را با راهکار خوبی اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز